Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

förspel

Av jessica - 16 mars 2010 14:32

Vi kanske ska börja med lite förspel för dom som är lite blyga av sig, själv är jag lite mer pang på rödbetan. Självklart kan jag gilla lite djuriskt förspel jag också men det beror på vilket hurmör man är på.


jag drömmer ofta om sex när jag sover, det kan bero på att jag tycker så mycket om det och för att vi har det så ofta. Oftast drömmer jag om min sambo i olika scenarion men ibland kan det hända att någon annan kille smyger sig in.

Kanske är det för spänningens skull.. vem gillar inte en främlings förförande ögon och det okända man ger sig in på när man känner attraktionen av en annan människa.


Innan jag stadgade mig så hade jag faktiskt ganska många One-Night-Stands..eller nja det utveckaldes tillslut till fler än en gång men det blev aldrig någon långvarig kärlekshistoria direkt!

Jag älskade det där pirriga.. att flörta, spana, känna sig åtrådd, leka den där leken som alla gör i början.  Själva sexet i sig var kanske inte en höjdare men det allra bästa var ju förspelet! Ibland kunde man ha tur och hitta en kille som visste vad han gjorde men många gånger upplevde man att det man gick igång på var just själva leken!


Nu har jag sådan tur att jag har hittat mannen i mitt liv som gillar att leka lekar.. och tro mig, han vet vad han gör!!!


En av mina favorit förförelser är att man är ute någonstans, i gamla stan kanske.. ser en heting, flörtar lite (eller som i mitt fal flörtar med min sambo) känner attraktionen, "dansar" runt varandra som katter kring het gröt..

hamnar i en gränd eller en trappuppgång där man kan våga ta lite på varandra..känna sig för. utforska hans ansiktsdrag med sina läppar, mötas i en het kyss och man känner att det pirrar i hela kroppen av förväntan!

Om det slutar med att man har hett sex är egentligen skitsamma det är ju själva spänningen som är hetast..sexet är bara en jäkla bra bonus iaf i mitt fall.. man kan ju åka på en nitlott om det är en snubbe man inte känner som råkar vara kass.

För att klargöra saken så har jag och kommer aldrig att vara otrogen..att jag skriver "en annan man" är för att ni som läser kanske inte har en fast partner!


Så hörni.. låt höra nu era smaskiga drömmar.. jag vet att alla tjejer fantiserar, det är absolut inget att skämmas för!!  Skriv gärna era fantasier.. om ni vill vara annonyma går det bra, det vore bara kul att se om vi tjejer har någorlunda liknande fantasier!

 
 
miss sexy

miss sexy

16 mars 2010 18:30

Jo men det där är ju så sant- själva flirtandet är ju det roliga, leken. Att man får känna sig sexig lixom.Jag kan vara en riktig retsticka ibland hehe . Speciellt via msn men jag vill ju inte ligga med personen i fråga om det inte är min egen man. Men flirta och retas DET är roligt :P

http://ihuvetpaenkatdjavel.bloggagratis.se

 
ST

ST

16 mars 2010 21:26

Tack och det samma!

http://sexstories.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 23 april 2011 19:43

Nu finns det massor att skriva om så nu blir nog inläggen tätare.. precis som sex-tillfällena ;)   Jag är nyseparerad efter ett 3 årigt förhållande och har i samband med det träffat en ny skit gullig kille som är snygg, vältränad, och as skön att...

Av jessica - 28 november 2010 20:29

Att ha en affär på jobbet eller att vara intim med sin partner på jobbet tycker ni att det är hett som attans eller är det ett stort NO,NO?   Nu talar jag  inte om personliga erfarenheter för jag har aldrig haft en intim relation på arbetet med j...

Av jessica - 27 november 2010 23:09

Urusel på att uppdatera jag vet..!! *Förlåt* Har dock inte lika mycket fritid längre heller känns det som.    Tyvärr måste jag ju också tillägga att sexet inte är lika ofta nu som förr. Kan väl bero på att man inte har lika mycket fritid höhö. ...

Av jessica - 16 juni 2010 21:17

Ursäkta det riktigt långa uppehållet... Nu är jag tillbaka dock och det finns mycket mycket att prata om..   Jag är en tjej som alltid har gillat att flörta.. trotts att jag är super lycklig i mitt förhållande så kan man ibland inte låta bli at...

Av jessica - 2 april 2010 20:15

Strunta i gymmet, strunta i sunda matvanor!! så länge som du har massa sex så går du ner i vikt    ett riktigt trevligt och mysigt sätt att gå ner i vikt på. Att ha sex tre gånger per vecka bränner cirka 7 500 kalorier på ett år. Grovt räknat motsv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har ni sex??
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 Flera gånger i veckan
 1 gång i månaden
 några gånger i månaden
 Ofta
 Sällan
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards