Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

förbjuden frukt är sexigt!!

Av jessica - 16 juni 2010 21:17

Ursäkta det riktigt långa uppehållet...

Nu är jag tillbaka dock och det finns mycket mycket att prata om..


Jag är en tjej som alltid har gillat att flörta.. trotts att jag är super lycklig i mitt förhållande så kan man ibland inte låta bli att sakna singellivet.


Min tjejkompis och jag var ute i helgen och träffade på ett gäng grabbar.

Hon hittade en kille som hon kom jäkligt bra överens med och som självklart slutade med riktigt grovt och porrigt hångel.

En av killarna hade sedan tidigt på kvällen spanat in mig och efter långa samtal under kvällen så kom vi fram till att båda av oss hade seriösa och långa förhållanden.


När jag har druckit sprit blir jag alltid extra kåt utav mig och lite extra flörtig. Missförstå mig rätt, jag skulle adlrig vara otrogen mot mannen i mitt liv men däremot mååste jga erkänna att jag ibland saknar singellivet.

När kvällen började närma sig hemgång så hade den här killen charmat mig totalt, och jaa.. jag var faktiskt lite sugen på honom OM jag hade varit singel hade jag dragit med mig honom in på toaletten för länge sen!!


VARFÖR är det alltid så att den förbjudna frukten är den sexigaste och som gör en mest våt??!!

Jag och min man har riktigt hett, passionerat och  undebart sex men just det där främmande och okända gör mig såå jääkla sugen!!

Jag drömde om Mr X natten därefter vilket inte gjorde saken bättre.. nu har jag iallafall "provat" honom så nu behöver jag inte göra det på riktigt!!

Så om ni ursäktar mig, nu ska jag slänga på mig stay-ups och korsett och vänta tills min älskling kommer hem så slipper jag drömma fler nättre om mr X ;)

 
 
miss sexy

miss sexy

28 juni 2010 22:35

Hej

Välkommen tillbaka =) !!
Men sådär är det ju konstigt nog. Jasg är oxå väldigt flirtig av mig och väldigt ofta utan att jag ens tänker på det. Jag är väl en öppen person kanske, ibland mer än folk är vana vid. Men man kan ju vara flirtg utan att vilja något mera, men det fattar ju inte alla haha

http://ihuvetpaenkatdjavel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 23 april 2011 19:43

Nu finns det massor att skriva om så nu blir nog inläggen tätare.. precis som sex-tillfällena ;)   Jag är nyseparerad efter ett 3 årigt förhållande och har i samband med det träffat en ny skit gullig kille som är snygg, vältränad, och as skön att...

Av jessica - 28 november 2010 20:29

Att ha en affär på jobbet eller att vara intim med sin partner på jobbet tycker ni att det är hett som attans eller är det ett stort NO,NO?   Nu talar jag  inte om personliga erfarenheter för jag har aldrig haft en intim relation på arbetet med j...

Av jessica - 27 november 2010 23:09

Urusel på att uppdatera jag vet..!! *Förlåt* Har dock inte lika mycket fritid längre heller känns det som.    Tyvärr måste jag ju också tillägga att sexet inte är lika ofta nu som förr. Kan väl bero på att man inte har lika mycket fritid höhö. ...

Av jessica - 2 april 2010 20:15

Strunta i gymmet, strunta i sunda matvanor!! så länge som du har massa sex så går du ner i vikt    ett riktigt trevligt och mysigt sätt att gå ner i vikt på. Att ha sex tre gånger per vecka bränner cirka 7 500 kalorier på ett år. Grovt räknat motsv...

Av jessica - 2 april 2010 00:18

herre gud jag blir verkligen grinig och elak när jag inte har haft sex på ettt tag.. är väl nästan en vecka sen vi hade sex och jag är på värre hurmör än när jag har mens hahaha   måste vara därför alla ensamstående gamla kärringar är så elaka....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har ni sex??
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 Flera gånger i veckan
 1 gång i månaden
 några gånger i månaden
 Ofta
 Sällan
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards