Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

sängfösare :D

Av jessica - 16 mars 2010 21:30

Hela jäkla dagen har man suttit hemma och varit sexsugen.. bara längtat efter att sambon ska masa sitt arsle hem så vi kan ha sex någon gång,,, Vi har iof haft sex ganska mycket senaste dagarna vilket bara gör att man blir mer och mer sugen!  fasiken vi hade sex 2 ggr igår och jag är ändå inte mätt.. nä nä mer ska de bli.. tyvärr är hans polare här och kollar fotboll men så fort han har gått ska det bli kn*lla!


är det bara jag som är så superkåt?  blir ni mer kåta av att inte ha sex eller av att ha mycket sex.??

Korsetten och stay-upsen åker fram ikväll också.. vet dock inte vilken färg det blir än men de får vi väl se.. svart-röda är en av hans favoriter så det kanske blir den idag då.. vit var det igår så de kan vi inte använda idag!


är det fler här som gillar att ha stay-ups och korsetter i sänghalmen?

please tell!

 
 
miss sexy

miss sexy

17 mars 2010 10:41

Jamen du är ju som mig du - ÄNTLIGEN en som tänker lika. Va roligt =) Känns på nått sätt som man fått en ny nätkompis *skratt*
det där dominata gillar jag med, tyvärr är väl inte min gubbe lika på där, men ibland så får man smaka på det iaf :P
Jag älskar att ha sexiga kläder på mig och har hur mkt som helst som jag kostat på mig, men det är lika där :( med gubben.. han säger inte så mkt oftats och Ja jag blir besviken på honom.
men han har sina stunder *L*. Dock är jag hungrigare än vad han är men jag ska ge dig ett tips som jag gör.. Jag kilar in på redtube.com sen kan man roa sig själv ;)

Våren gör mig helt klart mkt kåtare :P

Vad sägs om att göra länkbyte med varann ? Jag sätter in din bloggsidan på min sida och du min på din ?
Kram på dig

http://www.ihuvetpaenkatdjavel.bloggagratis.se

 
miss sexy

miss sexy

17 mars 2010 11:12

Ha ha ha ja det kan jag tänka mig att det blev - va härligt ;)
Nä jag är helt galen i höga klackar så sånt shoppar jag järnet av mig så fort jag får chansen- Ebay är roligt ;) Gubben blir vild och galen av stövlar han med höga skaft.
sen kläder Jaa du - allt möjligt finns hos mig. Har tex en strumpebandshållare i lack å en i läder , dom är najs och det gillar gubben med :P.Korsetter finns det några utav med och när jag tränat lite ( ska ta upp det igen nu ) så kommer dom att sitta bättre på mig. Önskar ju verkligen att jag såg bättre ut i kroppen, men Tja inte många kvinnor som är nöjda där så, bara gubben är nöjd så ;)

Kram

Vill du veta en hemlis ;) Min gubbe vet inte om min sexblogg ;) det är bara min hemlighet och det känns sååå busigt.

http://www.ihuvetpaenkatdjavel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 23 april 2011 19:43

Nu finns det massor att skriva om så nu blir nog inläggen tätare.. precis som sex-tillfällena ;)   Jag är nyseparerad efter ett 3 årigt förhållande och har i samband med det träffat en ny skit gullig kille som är snygg, vältränad, och as skön att...

Av jessica - 28 november 2010 20:29

Att ha en affär på jobbet eller att vara intim med sin partner på jobbet tycker ni att det är hett som attans eller är det ett stort NO,NO?   Nu talar jag  inte om personliga erfarenheter för jag har aldrig haft en intim relation på arbetet med j...

Av jessica - 27 november 2010 23:09

Urusel på att uppdatera jag vet..!! *Förlåt* Har dock inte lika mycket fritid längre heller känns det som.    Tyvärr måste jag ju också tillägga att sexet inte är lika ofta nu som förr. Kan väl bero på att man inte har lika mycket fritid höhö. ...

Av jessica - 16 juni 2010 21:17

Ursäkta det riktigt långa uppehållet... Nu är jag tillbaka dock och det finns mycket mycket att prata om..   Jag är en tjej som alltid har gillat att flörta.. trotts att jag är super lycklig i mitt förhållande så kan man ibland inte låta bli at...

Av jessica - 2 april 2010 20:15

Strunta i gymmet, strunta i sunda matvanor!! så länge som du har massa sex så går du ner i vikt    ett riktigt trevligt och mysigt sätt att gå ner i vikt på. Att ha sex tre gånger per vecka bränner cirka 7 500 kalorier på ett år. Grovt räknat motsv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har ni sex??
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 Flera gånger i veckan
 1 gång i månaden
 några gånger i månaden
 Ofta
 Sällan
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards