Alla inlägg under april 2010

Av jessica - 2 april 2010 20:15

Strunta i gymmet, strunta i sunda matvanor!! så länge som du har massa sex så går du ner i vikt    ett riktigt trevligt och mysigt sätt att gå ner i vikt på.

Att ha sex tre gånger per vecka bränner cirka 7 500 kalorier på ett år. Grovt räknat motsvarar det en löprunda på 12 mil! Men, ju hetare i halmen desto fler kalorier som ryker: Upp emot 15 000 kalorier per år, om man har sex tre gånger i veckan. 15 000 kalorier per år = 2 kilo minus på vågen. Inte illa!


Jag har haft en väldigt sund diet nu senaste tiden men inte direkt hårdtränat.. jag har nu upptäckt att jag har gått ner i vikt.. det måste bara vara sexet asså :D


så träna på.. billigare än gymmet hihi..

puss på skinkan!


Av jessica - 2 april 2010 00:18

herre gud jag blir verkligen grinig och elak när jag inte har haft sex på ettt tag..

är väl nästan en vecka sen vi hade sex och jag är på värre hurmör än när jag har mens hahaha


måste vara därför alla ensamstående gamla kärringar är så elaka..  dom behöver sig ett ordentligt skjut !!!

tänk vad snälla alla skulle vara om alla hade en varsin KK.. enklare livet i trafiken bli då.. kåt och glad ska man va ;)


glad påsk

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har ni sex??
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 Flera gånger i veckan
 1 gång i månaden
 några gånger i månaden
 Ofta
 Sällan
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards