Alla inlägg under april 2011

Av jessica - 23 april 2011 19:43

Nu finns det massor att skriva om så nu blir nog inläggen tätare.. precis som sex-tillfällena ;)


Jag är nyseparerad efter ett 3 årigt förhållande och har i samband med det träffat en ny skit gullig kille som är snygg, vältränad, och as skön att umgås med.

Fördelen eller nackdelen (Har inte bestämt mig än) är att han är yngre än mig, visserligen bara 2 år men ändå.


MEN...MEN jag kan verkligen rekommendera er att skaffa er en Toyboy!! 

NEJ jag är INTE nedvärderande mot honom han gillar till och med att kalla sig själv för det. 


Han är ung och pigg, tänk om alla andra lite äldre killar tänkte på eller snarare ville ha sex hela tiden, jämnt jämnt jämnt då skulle vi kvinnor kunna sluta vara otrogna. Herre gud.. ja visst gäller det kvinnor också som måste kåta till sig lite, det måste jag medge,det gäller  dock inte mig :D

Som kvinna är det underbart att bli förförd och åtrådd och då finns det inget bättre än att hitta en ung och sugen kille haha.


Han är bestämd och dominant men ändå lagom varsam,  tar för sig, förför men är inte osjälvisk. Vi har bra sex, han behöver bara ta i mig å jag ryser i hela min kropp, den killen kan få mig kåt :P


Det bästa är när han kysser mig i nacken, inte sådär mesigt å mjukt utan med riktig passion... det är trevligt att träffa en kille som tycker lika mycket om sex som en själv. jag älskar att ta på hans kropp, så fast och len, Fotbolls-vältränad men samtidigt sådär perfekt mjuk, breda axlar, fotbollslår och en sjukt fin rumpa. Bara det får en ju att bli lite våt.


Så vill du ha lite bättre sexliv..?!  ta och uppgradera dig till en ung och fräsch Toyboy!!! helt klart en 100 poängare i sängen. 

Eller varför inte bara ha en på sidan om?!

Och ni män.. håll med mig om att :

Hellre ha en tillfredställd och glad kvinna, än att ha en kåt och grinig, eller hur.     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har ni sex??
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 Flera gånger i veckan
 1 gång i månaden
 några gånger i månaden
 Ofta
 Sällan
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards